6:15 – 7:50 Schodzenie się dzieci. Swobodna aktywność w kącikach zainteresowań. Zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela.
7:50 – 8:15 Powitanie dzieci. Zabawy ruchowe organizowane przez nauczyciela z uwzględnieniem pomysłów dzieci.
8:15 – 8:30 Czynności higieniczno – porządkowe przygotowujące do śniadania.
8:30 – 9:00 Śniadanie. Wdrażanie zasad właściwego zachowania się przy stole podczas spożywania posiłku. Nabywanie umiejętności posługiwania się sztućcami. Nauka samodzielności.
9:00 – 9:15 Czynności higieniczne pośniadaniu. Profilaktyka prozdrowotna.
9:15 – 9:45 Zajęcia dydaktyczno – wychowawcze wynikające z realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego. Zabawy dydaktyczne.
9:45 – 10:00 Gry i zabawy ruchowe.
10:00 – 10:30 Zabawy na przedszkolnym placu zabaw. Zabawy swobodne w sali, gry i zabawy stolikowe.
10: 30 – 11:15 Spacery i wycieczki. Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, gry i zabawy sportowe. Czynności samoobsługowe w szatni, wdrażanie do samodzielności.
11:15 – 11:30 Czynności higieniczno – samoobsługowe. Przygotowanie do obiadu.
11:30 – 12:00 Obiad. Nauka zasad kulturalnego zachowania się przy stole podczas spożywania posiłków. Ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami. Nauka samodzielności i wdrażanie do pełnienie funkcji dyżurnego.
12:00 – 12:15 Czynności higieniczno – toaletowe. Przygotowanie do odpoczynku.
12.15 – 13:45 Odpoczynek. Słuchanie muzyki relaksacyjnej, słuchanie słuchowisk dla dzieci, czytanie wybranych pozycji literatury dziecięcej.
13:45 – 14:00 Czynności przygotowujące do podwieczorku.
14:00 – 14:30 Podwieczorek. Czynności samoobsługowe.
14:30 – 16:15 Zabawy dowolne według zainteresowań i pomysłów dzieci, praca dowolna z niewielkim udziałem nauczyciela. Podsumowanie dnia, powtórzenie i utrwalenie wprowadzonego materiału. Prace porządkowe w sali. Rozchodzenie się dzieci do domów.